Протягом останнього місяця наш 11 клас М-Погорілівської санаторної школи-інтернату опановували нову для нас форму роботи web-quest. Але зараз наше завдання наближається до кінця, тож я вирішила підвести підсумки над власним веб-квестом, який я виконувала у формі блогу. Оцінку своїй роботі я даватиму за певними критеріями оцінювання.
Отже, почнемо!
В ході виконання завдання я спочатку опрацьовувала домашній параграф підручника, визначала, які питання для мене не досить зрозумілі, питання, які мене зацікавили і можуть зацікавити моїх "колег", або питання, що потребують, на мою думку, більш глибокого дослідження. Після обирання теми для дослідження, я намагалась повністю й точно зрозуміти завдання, поставлене перед собою. Для цього, звичайно ж, доводилось опрацьовувати не менше 6-7 різноманітних джерел інформації (включаючи підручник, інформаційні інтернет-сайти, блоги, інтернет-альбоми, автобіографії, енциклопедії і навіть свідки тогочасних подій, що розповіли немало), які було проаналізовано, оцінено й цитовано, тобто написання статей відбувалось власноруч. Думаю, що інформація у поданих мною матеріалах була викладена досить чітко, послідовно і ясно виражала моє ставлення до описаного. Також роботи включали в себе різноманітні види інформації - це і фото, і картинки, плакати і пісні, відео й цитати.
І на останок хочу сказати, що на мою думку, ми, як завжди, приклали максимальних зусиль (хоч і виникали деякі незначні труднощі) і успішно відкрили зовсім новий для нас вид роботи!
4 комментария:
Вікторія, вітаю тебе)) Як на мене твій веб-квест відповідає необхідним критеріям!
Вікторіє, будь ласка, оціни свій веб-квест згідно наданих критерієв. Найкраще це зробити у формі таблиці. Щоб не повторюватися раджу тобі зазирнути на блог Олени та звернути увагу на відповідний мій коментар.
Дякую, Олено та Дмитре Леонідовичу!)
Я врахую ваші зауваження!
Відмінно!
Отправить комментарий